Sagan om Tweet

Jag är min egen sol, måne och värld.

Varför är jag som jag är?

Publicerad 2011-05-21 06:49:02 i Allmänt,

Ibland undrar jag varför jag inte kan vara en tjej som bara ler, bockar och bugar för allt. Inte gör väsen av sig och tycker att uppstickande åsikter bara är skit och det är bättre att dra in hakan en att sticka ut den. Att vara så där äckligt söt att ingen kan vara arg på en, mest irriterad.
Men nej inte jag, jag gapar och håller låda om vad jag anser är rätt och fel.. sticker ut hakan och påpekar vad just jag tycker. Jag accepterar inte översittare och hatar bortskämda snorungar och talar gärna om det. Varför kära underbara ni som satte mig till världen behövde ni mixa ihop en sådan blandning :)
Tyvärr har inte mitt utseende hängt med mitt sätt att agerar för jag ser nog ganska snäll ut (om jag verkligen försöker) vilket är ett grymt misstag för gillar jag inte en person, utstrålar hela min kropp det, verkligen ingen bra egenskap.

Fast mina lite ja intressantare sidor kan vi kalla det finns det männsikor som fortfarande vill umgås med mig och älskar mig för mina egenheter... jag vill nog bara säga att ibland är världen en fantastisk plats och kanske tacka för att jag inte är en timid ungmö som är livrädd att skita ner sig.

Kommentarer

Postat av: Ann-Sofie

Publicerad 2011-05-21 16:08:43

nu var du allt rolig vännen^^

om du hade vart en sådan "tvärt emot" person så hade jag inte älskat att umgås med dig, eller tyckt att det är intressant att hänga med dig.



jag är glad att du ÄR du

kramizzar <3

Postat av: Sus

Publicerad 2011-05-21 20:30:01

I've got no words. No I don't.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

En etologistuderande som älskar hästar men i smyg tycker är ruskigt kul att pyssla (men bara i smyg)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela