Sagan om Tweet

Jag är min egen sol, måne och värld.

Jag kramar dig

Publicerad 2011-05-02 16:32:00 i Allmänt,

För att inte tappa fattningen gick jag in i sovrummet och plockade fram dig, min balklänning.
Den 31 maj ska jag ha dig på mig och känna mig så himla vacker och lycklig...
för dagen efter är det, är examen.. jag är klar med 3 års studerande.. jag är klar med 3 års slit..

Jag Provade dig och du passade som handen i handsken, som du gjorde när jag köpte dig.. jag drar fingrarna längs tyget och njuter.. det här vackra är mitt.

Förlåt mig för att jag nästan är galen, förlåt mig för att jag är väldigt bitter och ledsen.. jag är lycklig innerst inne.. bara det att mitt sinne tyngs av annat som just nu jag bara vill gräva ner och hoppa på.. tur att jag har klänningen ett faktum att det kommer ta slut.. ett faktum att en ny era tar vid...

Jag är kär, lycklig och galen men samtidigt bitter, förbannad och ledsen... två världar som krockar, två världar som bara ska passa ihop för fan den som ger sig! Det ska gå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

En etologistuderande som älskar hästar men i smyg tycker är ruskigt kul att pyssla (men bara i smyg)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela