Sagan om Tweet

Jag är min egen sol, måne och värld.

Jag håller på att spricka

Publicerad 2011-04-21 14:02:48 i Allmänt,

okej jag kan inte hålla på det längre och så klart vet ni redan vad det handlar om men nu känner jag att det verkligen dags att berätta det...

Du länge vandrat vid min sida, som en vakande skugga för att skydda min väg...
Du under årens lopp har du gett mig glädje i mina mörkaste stunder, funnits där då jag behövde dig som mest..
Du vackra människa som nu vandrar vid min sida för att skydda mig, istället för skuggan som försiktigt försökt hålla mig vid liv.  Du vackra varelse, du vackra Gustav... efter så lång tid blev det vi två

Kommentarer

Postat av: Sus

Publicerad 2011-04-21 15:03:41

=D Tuppen upp för offentligt statement!

Postat av: StoraSyster

Publicerad 2011-04-22 10:25:23

:)

Postat av: Paulina

Publicerad 2011-05-01 18:27:46

Vad härligt, grattis Martina! :D (om än något i efterskott, men det är ju trots allt exjobb och sådant :P)

Postat av: Tweet

Publicerad 2011-05-03 15:04:05

Tack paulina :D det känns himla bra just nu!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

En etologistuderande som älskar hästar men i smyg tycker är ruskigt kul att pyssla (men bara i smyg)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela