Sagan om Tweet

Jag är min egen sol, måne och värld.

"hemlig resa" i landet

Publicerad 2011-04-18 13:15:19 i Allmänt,

Mina kära agenter nu är jag hemkommen ifrån min "hemliga" resa i sverige, i fredags morse klev jag på tåget för att 3 ½ timme senare kliva av i svearikets huvudstad där jag kom att besöka en väldigt underbar filur. För att inte möjliggöra tänkbara spridningskällor kommer mer ingående information att förtäljas när vi ses nästa gång dock tänker jag delge två lite kryptiska bilder (klockan ni ser på första bilden är min ^^)

(okej helt ärligt kom bilderna till när jag tröttnat på att sitta och inte göra någonting så då undersökte jag mina kamerafunktioner i mobilen ;P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

En etologistuderande som älskar hästar men i smyg tycker är ruskigt kul att pyssla (men bara i smyg)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela